victoria jackson = %#"3++*&%#@@

okej just nu är jag jä*l**t arg på en sjuk kvinna vid namn victoira jackson.
victora jackson är en skådespelerska hon jobbade på SNL mellan 1986 och 1992, hon 51 år gammal och har 2 barn och ett barnbarn.
vad kan jag då tycka är fel med denna människa kan ju ni nu undra, jo hon hatar homo sexuella personer, det här är vad hon skrev om kyssen i glee mellan kurt och den andra snubben som sjunger i hans kör :

"did you see "Glee" this week? Sickening! And, besides shoving the gay thing down our throats, they made a mockery of Christians – again! I wonder what their agenda is? Hey, producers of "Glee" – what's your agenda? One-way tolerance?"
och det här skrev hon om homusexuallitet vi ett annat tillfälle :
" ... that is as ridicolus as two men kissing on the mouth! And I don't care what is political correct. Everyone knows that two men on a weddingcake is a comedy skit not an "alternate lifestyle"! There I said it ! Ridicolus!"

okej... alla har rätt till sin egen åsikt. men hon har bara FEL.
AGGGH jag är frustrerad! Jag kan inte uttrycka det här riktigt... jag brukar tycka att det är enklare att skriva vad jag menar för det kommer ut på ett bättre sätt än om jag skulle säga det när jag är frustrerad för när jag pratar så tar agresionerna upp allt och jag sluddrar argt, men just nu kan jag knapt skriva....!
och det är inte bara så at hon är homofobisk, vilket i min bok inte är så bara utan hon är så JÄ*LA ignorat, hon är extrem baptist och anser att :
" Progressives, communist, liberals, globalists and muslims want to destroy america."
och hennes rent av hat mot muslimer slutar inte där.. nej utan här kommer bara några få utalade direkt tagna från en "artikel" från henne, från hemsidan "WND".. artikeln heter " the muslims next door"

okej hela artikeln börjar med meningen
" Frankly, I'm afraid to say anything about Muslims. Why? Because they kill peolpe."
...
det bara fortsätter bara där efter.
ett exempel är
".. How many bombs can do you think you can hide under those big, black sheets?"


jag blir bara så svart i ögonen på folk som denna. jag har inget mer att säga fast jag inte har sakt mycket men jag måste verkligen lugna ner mig nu ... hahah kanske över reagerar jag nu men ni får bedömma för er själva.

:P får hoppas att länken funkar nu då..
http://www.wnd.com/index.php/index.php?pageId=276421



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0