FINAL!! OMG!!! AAAGGHHH!!

okej jag vet över reaktion men jag var tvungen att fånga er uppmärksamhet
:DD

okej som ni vet så röstar/hejar/peppar danny så honom hoppas jag på, i alla tidningar så står det att det är mellan
Eric saade och Danny. fast om man har hört Erics låt popular så kan man ju inte annat än att rösta på Danny,
och jag är INTE partisk nu för att jag hejar på honom men den är genuint dålig!

i alla fall, detta inlägg kommer att komma efter att finalen är slut eftersom jag inte har tid att skriva, publicera, titta och tycka sammtidigt och antagligen mellan alla ovanstående att käka mat och annat så det här kommaer efter ;D

okej här kommer start fältet:

låt nr 1: Danny in the club. Betyg : 5 av 5

Minst lika bra som första gången!! och "rump-slapen" svar sjukt mycket bättre när han sa "BAAM" ;D ALL POWER TO DANNY! han var awesome!!!

låt nr 2: Sara varga - spring för livet. Betyg: 2 av 5

nej fortfarande tråkig och det är dåligt låt skrivande.

låt nr 3: The moniker - oh my god!. Betyg: 1 av 5

jag har bara en sak att säga om den snubben och låten " OMG !!!" , och inte på ett bra sätt.

låt nr 4: Brolle - 7 days and 7 nights. Betyg: 3 av 5

rock musical... fast en hyfsad sån ;).. fast ganska smöriga musical moves han kör med :P

låt nr 5: . Linda bengtzing - E de fel på mej. Betyg: 0 av 5

jag lovar att jag inte stava fel, människorna som skrivit denna dåliga låt kan inte stava heller. Och vad tusan har kvinnan på sig??!!?!? nej det här kan man inte ens se på mina ögon och öron bränner sönder D:
och svaret är JA, det "E fel på dej" !

låt nr 6: Nicke borg - leaving home. Betyg: 4 av 5

jag gillar faktiskt den här låten starkt! fiiint med alla ljusen i globen och rockballaden ;'D

låt nr 7: Swing fly - me and my drum. Betyg: 3 av 5

den här låten har faktiskt växt på mig, fast själva framträdandet var så där :S

låt nr 8: Sanna nielsen. Betyg: 0 av 5

nej ushh om jag var fjortis-bloggare så hade jag "DISS" at den här stort, den är kort och gott på utelistan!

låt nr 9: The playtones - the king. Betyg: 1 av 5

cool kontrabas :) annars så är den ju bättre än Sanna nielsen och Linda bengtzing.

låt nr 10: Eric saade - popular. Betyg: av 5

okej han ser ju onekligen bra ut och vissa delar av dansen var as snygg men låten är ju kass texten är så dåligt skriven så att den skulle kunna vara med i lilla melodifest valen!


ALL POWER TO DANNY!

förövrigt så var ju mellan akterna var ju sämsta eeeever hoppas den andra mellan akten blir bättre
nej det var den inte den enda som var cool i det framträdandet var ofc OLA SALO :DD

asso jäkla europa jurys :@@@
Danny är ändå bäst och det är ok så läge danny får de höga poängen! :P
me like tysklaand :) lite besviken på UK....

FFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

fast ettan blir ju aldrig något eller hur??

okej erik vann men jag forstätter heja på DANNY :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0