yesterday was yesterday

så igår skrev jag inget, var inloggad ett tag men det blev bara inte så att jag skrev nåt.
men nu skriver jag så TJOHO!
igår så städade jag heeela lägenheten, när jag hade blivit klar med att diska, torka, damsuga och bädda i resten av rummen (för det finns så många XD) och skulle börja med mitt rum kom jag plötsligt på att jag måste skaffa en consealer-pennvässare (då var kl 15.38 bodyshop stänger kl 16.00 på sön dagar) så jag sminkar mig och klär på mig på 5 min och springer mot bussen, jag ser bussen komma när jag är vid fotbolls planen så jag springer så fort jag kan men när jag är 3 m från dörren så stänger den dumma busschaffisen den! som tur är så går en liten gubbe med käpp fram och slår på dörren med käppen (haha) innan bussen hinner åka och skriker "det är en till här!"
och pekar med käppen mot mig :P
jaja fortsätter mitt springande efter att bussen släppt av mig vid slussen och kommer precis i tid.
en mycket nöjd thilda vandrade götgatan ner efteråt!
när jag kom hem så satt jag lite vid datan, sen kom pappa och tio hem, med apollo :)
vi åt kött gryta på min beställning ;) och efter det så gick jag in på mitt rum och åt mango sorbet och kolla på film
myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0