tråk dagen....

hej hallå läsare!
idag har jag haft sjukt tråkigt , har degat hemma hela dan,
typ hängt upp tvätt, bytt lakan & örngott, kollat på massa meningslös "daytime tv" & och försökt att diska,
asso jag vet ju hur man diskar...(duuuh!) men vattnet försvann!!??
först blev jag lite pissed (där står jag med löddriga häner som luktar apa lixom!) men sen så blev jag faktiskt lite rädd måste jag erkänna, jag har en sjukt "livlig" fantasi så på de 30 sekunderna som det tog att växla från
pissed till rädd så han jag se massa olika scenarion, först att hela stockholm var slut på vatten, sen om stockholm var slut på vatten varför inte hela sverige.... till slut kom min hjärna på att hela världen var utan vatten!!!
jag såg hur alla sprang runt på gatorna i (typ) trasiga kläder och bilar brann, alla slog sig in på mataffärer och ställen där det fanns mat och dricka...
sen försökte jag ringa pappa han svarade inte så min fantasi fortsatte att spinna vidare på "jorden kommer att gå under" temat.
hur som helst så fick jag tag på tio och han sa att det antagligen var nån som jobbade med rören eller nåt.
men allt det där i min hjärna hände på ca 30 sek...... -.-
vattnet är iaf inte på än
men nu snart ska vi, jag, pappa, tio + "hemlig gäst", jag bara antar att den hemliga gästen är apollo för det var det igår :P
vi ska på vapiano, jag har vart där en gång förr med mamma, hedda, tresia, jenny och saga-maria,
och då var det jätte gott och bra så hoppas att det blir lika mysigt och gott idag puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0