today is today (hahah)

shoooo bre/sisthaa!
idag har jag vart i skolan , kom i tid vilket kommer att göra mamma stolt X)
hade med mig gympakläder, kommer till gympan, byter om och vääntar.
det visar sig att vi tydligen hade badminton idag, vilket ingen hade berättat för mig så där står alla tjejer ingen
har med sig pengar och ingen kommer att hinna hahh dagens drama :P
nej men jag ringde pappa och sa att jag inte kunde gå på gympan och varför.
vet inte varför ni behöver veta detta men gissar på att jag inte har något bättre att skriva ;P
eftersom vi inte hade nån gympa hade vi en ungefär 3 timmars lunch vilket var sjuukt chill,
var med linn,annna och jojo :)
vi bara hängde runt på söder eller inte på hela direkt bara sofo :)))))))
jaja sen kom jag hem efter att jag pappa och tio skyndat till träningen därför att jag hade tid med en "instruktör"
nu är jag hemma och äter två pocky pinnar och väntar på att dumplingens ska bli klara
mums mums & gottigott med dumplings. <3
nu slutar detta inlägg så bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0