skola? skola....

kära blogg läsare idag har jag varit i skolan, det var mycket lärorikt.
hah skojjas bara :P fast jag lärde mig om saker och ting idag.
så idag har jag hängt me de vanliga, det vill säga anna, linn, johanna, olivia och lenni :)
nea gick, vet inte varför hon mådde dåligt tror jag, alma var ledig idag,
och resten av klassen fanns där också ;)
även fast vi började kl 8 idag så vart det en lugn dag i dag inte mega trött under skolan men nu så skulle jag kunna somna på stört!
fast måste äta goood tomkaga soppa som pappa lagar nu :D
medans han gör det kan jag titta lite mer på " Sons of Anarchy " min nya favvo serie, det berodde från början på att charlie hunnam är med i den ( han är pete i Green Street btw bästa filmen någonsin.. kanske :P)
men man kan inte gå igenom 2 säsonger på 2-3 dagar bara för att huvudpersonen råkar vara en av de vackraste människorna någonsin!
den är faktiskt bra, handlar om Jax han är med i en MC klubb och de gör illegala ( anna.. ;D ) grejor
sen händer MASSOR med saker men ni får se för er själva :)
nu ska jag i alla fall tillbaka till Sons of Anarchy mm så ses senare kanske pöss pöss
jag har lite tråkigt så jag bildbombar er hoppas ingen skadas !
det är som på den sista bilden jag känner mig just i detta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0