revolutionary ;P

hej
snart kommer ett inlägg om mina stil ikoner
och ett annat med bilder från dagen som jag planerar att sno från linn :D
idag hade vi pedagogisk eftermiddag så jag, anna och linn gick till fiket och drack iste, varmchocklad och chailatte,
& åt en liten bit banan kaka.
sen gick vi uppåt med götgatan och kollade i affärer, linn köpte en t-shirt på monki och ett jätte fint linne på H&M
anna köpte en jätte gullig (haha!) klänning som jag tyckte var apa snygg på henne :)
nu sitter jag hemma och ska kolla på P3 guldgalan, och blogga lite mer såklart.
har i alla fall haft kul idag och ska fortsätta med det till gymmet :P
ska göra 15x2 benpress 35 kg, 15x2 situps på boll, 15x2 rygglyft och 1 min plankan
+ minst 30 min på löpband och crosstrainer ..... nej det är bara att köra på thilda!
nu ska jag börja med det jag skulle göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0