Professor Green

Professor Green är en brittisk rappare, egentilgen heter han Stephen Paul Manderson. När han var 13-14 så hade han problem eftersom han sålde cannabis till barn/ungdomar. när han var 15 så flyttade ha till sin faster i london.
2008 så gjorde hans pappa självmord, han hade inte ne så bra relation med sim pappa som var in och ut ur hans liv under hans uppväxt och de slutade prata helt när han fyllde 18.
nu är han 27 och har sålt guld med sitt debut album Alive Till I'm Dead ,
han har nyligen berättat att hans andra album ska heta The Myth och släppas i augusti.
alive till i'm dead är för tillfället det som spelas om och om och om igen på min data.
min favorit är Just be good to green där lilly allen sjunger refrängen.
jag rekomenderar honom stark!
här ar ett smak prov och jag hoppas ni gillar det och köper skivan!
nu måst jag verkligen fixa mig byye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0