på äventyr med linnea! ;P

god kväll!

nu ska jag skynda mig mot gymmet med pappa och tio, men tänkte att jag kunde slänga ut ett snabbt inlägg!
så har slappat hela dan, sen så typ 6 så fråga linn om vi skulle göra nåt så jag har just kommit hem efter att ha vart på äventyr med henne på söders gator ;P

vi la oss ned i snön under vår promenad, så senare i mini market där hon skulle köpa tuggummi, så frågar en gubbe
"har du rammalt?"
jag tittar på linn och tänker, å herre gud han kan ju inte slänga ut en raggnings replik på en 14 åring?
det tog ett tag att greppa att han menade att jag hade en jätte fläck över hela min svank :P
hahaha
men det var det lilla jag hade att komma med just nu, ska slänga på mig tränings kläderna nu bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0