okej dagen då ... eeem

ja idag vaknade jag halv 8 och skulle till skolan 8 så lite bråttom blev det :P
som tur så öppnade jag dörren precis som hon sa mitt namn så jag kom inte för sent! puh
vi började med nått nytt och roligt den här terminen, vi ska brodera!
haha nööööörd hör jag hur ni skriker men vääänta mitt broderi kommer att bli awsome!
det ska vara grå bakrund med rosa rosor med ljusgröna blad och sen ska det vara....
ett SUPERMAN MÄRKE!!! awsome va?!
"nöööörd"
jag tycker iaf att det kommer bli coolt och vi får se vem som kommer att vara avundsjuk i vår/sommar
när jag glider runt men en apa snygg väska i ylle med rosor och superman märke på! HA!
sen så rullade dagen på som vanligt so,gympa (jag kom ihåg kläder idag!! jag börjar bli riktigt duktig på det där ;D)
lunch, språk och efter språket var det halv klass så jag slutade, nu är jag hemma och nördar vid datan -.-zZ
men nu ska sticka mot gymmet med min fader och tıo
är under femton så får inte gyma själv... undrar vem som kom på den dumma regeln?
fast jag kan ändå fatta varför den är där.. man vill ju inte att små ungar ska börja bli body builders!
fast ni som känner mig vet ju att det knappast kommer hända med mig? ;)
thilda nästa??
hahah nu måste jag röra mig från datan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0