mina glas bubblar? O.o

JA DE GÖR DEM!
ahah jag är konstig idag, vet inte varför. Jag tror det började när jag hittadeden gröna "gubben" i mitt skåp...
han gjorde nåt mot mig jag känner det på mig, först blev jag jätte chockad (hihi) och typ skrek
"DET ÄR EN GRÖN GUBBE I MITT SKÅP!!"
folk kom och kolla in, de blev lite besvikna men för mig var det ju en STOR upptäckt! jag har haft det skåpet sen 7:an och aldrig sett en grön gubbe i den! jaja då vet man att man inte är ensam :P
annars så har det inte hänt så mycket, drama, fiskpinnar till lunch och brandalarm på slutet av musiken (?)
vem anstränger sig ens att sätta på ett falskt alarm kl 4 ?
sen gick jag hem och här har jag vart sen dess.
kollat lite saker som jag skulle "behöva" (kläder) på nätet och nu kom min lille brorsa hem,
han har köpt LBP 2 passar till hans ps3 move han fick i julklapp så det sitter han och geekar just nu,
jag sitter här och bloggar, tittar på nån dålig serie, letar bra filmer och försöker att hitta på manuset till filmen i bilden och handlingen till deckaren i svenskan.
och allt detta bara blir ett potatis mos i min hjärna... -.-
nu ska jag börja skriva på "Dag 5" men medans ni väntar på det så kommer en såkallad bildbomb,
mitt internet funkande inte på eftermiddagen när jag kom hem så jag var tvungen att leka med de program som
finns på datan, mycket photo booth alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0