ledig= pasta med spenat+ love story

haj hellå!

okej nu har jag tittat på hela filmen så inlägget kommer mycket senare än det skulle men jag kunde inte sluta titta och nu sitter jag här och gråter :')

som ni kanske fatta på rubriken så såg jag Love Story, det är faktiskt en av världens bästa filmer enligt mig !
vad jag inte visste var att den är baserad på en riktig "love story" .
författaren Erich Segal var förälskad i Janet, han skrev kärleks brev till henne konstant. Janet gifte sig och skaffade barn men Erich fortsatte, tills en kväll då han ringde upp Janet och sa
"Jag har skrivit mitt sista kärleks brev till dig, det är 150 sidor långt."
nästa dag kom boken "love story" ut.
är inte det gulligt, men ändå sorgilgt att han inte fick Janet.
Filmen är mycket värd att se och jag rekomenderar det STORT!
om ni inte vill se den för kärleks hitoriens skull så se den för alla de fantastiska 70-tals kläderna ;D

samtidigt som jag tittade på filmen så åt jag pasta med spenat sås!
för alla som inte vet så äääälskar jag spenat, och broccoli och massa såndana där saker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0