I am the difference I'm not trying to make one.

hallioooouuu?
haha såg ni morgon inlägget med mina fiiiiiiiiina "hår-bullar"? och nej det blev för pinsamt att gå till skolan med dem
(haha jag kanske är orginell/konstig men inte så konstig )
så jag satte upp håret i en toffs och sprang till skolan för jag hade snackat med olivia i tele innan jag skulle dit och tydligen skulle inte hon till skolan så vi pratade på ända tills jag kom på att jag skulle dit :P
vi hade språk, svenska och matte ganska chill dag alltså!
nu sitter jag på fiket och äter en wiener-semla, och om ni inte vet vad en wiener sämla är så är ni inte tillräckligt coola! nej men det är typ degen som gör ett wienerbröd som är formad som en fyrkant och den är delad i hälften & fylld med mandelmassa och grädde, det låter konstigt med den var jätte god.
fast jag är lite rädd för den, vet inte varför men den är läskig :/ <3
haha den är inte så fin längre men den var fin från början ;)
aja nu ska jag käka upp sista biten av wiener-semlan :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill stoppa min kuk i en sämla och ge den till dig

2013-02-01 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0