ELLE+träning+completos+vänner/familj= awsome

okej, jag har inte bloggat på 3 dagar, men asso det ärju inte tvång på det så jag har det chill :P
vet inte ens vad jag skrev där men lite skamsen är jag att jag inte har hållit uppe den här 30 dagars grejen.....
även om det är min egen lista... ;D
vad ska man göra?
idaggggg var en dag, i skolan så var linn där men gissa vem som INTE var där?!!
jo ANNA FLANNA GALEN PANNA!!!!
såklart har hon en anledning som fick duga :P
men det har vart en bra dag idag har just ätit och tränat, sprang 2 km!!
haha kanske inte låter mycket men det är ett MYCKET STORT framsteg i min kondition! hahah
nu sitter jag med pappa, tio och apollo i soffan och tittar på spanglish, det är faktiskt ganska kul har sett den förr
mamman är sååååååå elak!
men nu ska jag åter gå till filmen och sätta tänderna i min nya ELLE som pappa köpte åt mig :D
haha fattar ni "sätta tänderna i den" :P
min "kvällsmys-efter träning-äta completos" outfit
min första completo för kvällen.... JA liten tjockis här, men döm mig inte förns ni ätit en!
puss puss!
(jag ska skriva de 3 jag missat i 30 dagars listan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0