dag 5, 6, 7 & 8

okej nu kommer alla dagar jag har missat (till dag 8, som jag räknat det) men de kommer i ultrarapid så var beredda!
dag 05 - 5 fula saker
1. falska vänner
2. elaka människor
3. när man är sugen på nått och så finns det inte i kylskåpet
4. fettigt hår
5. över plastikopererade människor
dag 06 - 6 söta saker
1.du!! (hihihii)
2.min sleve till datan :P
3. choklad paj men choklad botten, choklad fyllning & choklad topping!
4. min hund & din hund
5. babyphotos
6. miljoner saker som inte får plats på listan!
okej jag kommer att stanna här... "7 mirakel"!!!???! hur tusan tänkte jag då?!!
den kommer att ta ett lååååååååååååångt tag att komma på vettiga svar på en flumig fråga -.O
jaja nu ska vi sticka bye bye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0