Dag 1 – Presentera mig själv

jag heter thilda är 14 år (96:a)
jag har en mamma & pappa, en lille brorsa och en hund (en labbe)
jag har bott i stockholm och på gotland just nu bor jag på söder,
jag har bruna ögon och brunt hår ( kan man bli mer normal?) pappa är från chile och mamma från linköping.
jag går på teater och gymmar ibland.
jag kan inte riktigt beskriva min stil, den är nog en blandning av alla stilar ever, eller så är den helv oundvikligt tråkigt vanlig hah ;)
mitt favorit land är england, min favorit artist är just i denna sekund professor green, jag kommer nog att byta innan jag skrivit klart inlägget.
jag tycker att det är jätte svårt och konstigt att skriva om mig själv... därför är den här texten helt osammanhängande.
nu kan jag inte skriva mer för det blir bara konstigt, ska gå och sminka mig nu och ta på mg kläder som ser bra ut.
jag ska med min familj till nacka och heddas fam. vi ska käka kyckling korma ;D
byyee blir kanske mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0