dag 04 - 4 vänner du saknar/saknade

okej vilka ska man hitta på nu då.. asso jag har bytt skola ganska många gånger så jag har några stycken
ex-vänner (?)
(i detta inlägg så kommer det inte vara några bilder pågurnd av att jag inte vill hänga ut dem som ex-vänner :P)
vän nr 1: min första vän heter iris, henne kände jag till och med innan jag lärde känna hedda
(så mycket man kan känna nån vid den åldern :P)
henne har jag iaf inte sett på ett tag, jag menar det skulle väl vara trevligt att träffa en vännina från förr (hihi)
vän nr 2 : när jag gick i innerstadens waldorf skola så var jag bra kompis med en tjej som heter tyra vi har kontakt men syns sällan och henne saknar jag lite.
vän nr 3: sen flyttade jag till gotland och gick först på st:hans och sen så gick jag på athene, där blev jag vän med
livia vi var bra vänner när jag bodde där och vi gjorde mycket tillsammans och hade bara allmänt kul, sen så
häde saker och nu är vi inte vänner längre, men jag saknar det vi hade.
vän nr 4 : hedda, haha jag vet jag skrev henne på förra men som jag skrev där också så ses vi inte mycket eftersom hon är nacka-barn och jag är söder-barn, och jag saknar att vara med henne oftare.
kiss kiss&puss puss hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0