dag 03 - 3 vänner

hmmm asso har alla fall 4 vänner så det blir svårt att välja...
ja ja det är väl bara att tuta och köra!
vännina nr 1 (hah ) - älskade heddiponken, den jag har känt längst <3
jag och hedda lärde känna varann på dagis, hedda var jätte blyg (tror jag :P)
och så en dag kom hon hem och sa " thilda prata med mig! hon pratade med mig!" hah iaf är det så det har berättats :P jag var för liten för att komma ihåg, men vi har vart vänner ända sen dess ;D
jag har så sjukt många minnen med henne, massor med piinsamma som jag lovat att inte visa eller berätta så sorry ;)
men jag älskar henne och vill aldrig förlora henne, även fast vi inte ses så mycket längre.
hon är nacka barn och jag är söder, så det blir inte så ofta men när vi ses så har vi kul och det gillar jag med henne tiden står liksom still, jag lovar och svär vi skulle nog kunna leka emm... zigenare? hah (inside joke) imorgon och ha lika kul som för 10 år sedan
love u sistah!
foton jag fotat med datan så inte världens bästa men bra nog ;D
kompis nr 2 - anna flanna galenpanna! min nyaste vän <3
eftersom jag inte har kännt henne så länge så kan jag inte skriva så mycket om henne därför att jag faktiskt inte vet så mycket om henne, men en sak jag vet om henne är att
hon är en sjukt rolig/trevlig/snäll/ball/söt CHEY!! (hah ;D)
några roliga minnen är t.ex när hon var hemma hos mig och hon hällde äppeljuice över hela hennes mat X)
och när vi var på en jätte kulturell fransk/kanadensisk film och helt plötsligt börjar hon vissla
thilda- vad gör du?! :P
anna- jag rapar..........
hhah :P det var bara gamla kultur-gubbar-och-gummor på filmen och jag och anna skrattade när alla andra inte skrattade, hah men den var bra och vi hade roligt :D
jag  hoppas iaf att vi kommer att få många roliga minnen tillsammans <3
(hah låter som det där talet man säger när man gifter sig XD)
jaja luv ya anna
jag vet inte vad (för anna brukar inte hoppa över saker hela tiden XP) men det är något typiskt ANNA med denna bild :D
vänn nr 3: linn min gå-hem-från-skolan vän ;D
hah det finns mycket saker jag skulle kunna skriva om linn:)
fast jag väljer att skriva henne som "min gå-hem-från-skolan vän" hihi ledsen linn du vet att jag älskar dig ändå ;P
jag vet inte varför men ända sen jag började gå hem från skolan själv (när jag gick på gotland)
så har jag haft nån som jag går med typ alla gångerna , på gotland var det en kille som heter Anton
vi cycklade till och från skolan nästan varje dag, haha och när min klass skulle göra en hej då bok till mig när jag skulle sluta och flytta tillbaka till stockholm så skrev han i boken ungefär så här
" hej då tilda, hoppas du får det bra i stockholm! tack för alla gånger du har följt mej efter skolan."
haha gulligt va ;) jaja linn du betyder lite mer för mig än det (hoppas jag)
jag hoppas att du kommer skriva något mer i en sån bok när vi slutar 9:an hahah :D
detta är en av dem bästa bilderna på svangren XP
jaja nu måste jag av sluta detta inlägg bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0