melodifestivalen <3




hej nu sitter jag här och kollar in tv:n.
jag tittar ofc på melodifestivalen! jag hoppas (och har ringt) på Danny, "in daaa club!!in daa club!!"
det här inlägget kommer för sent och allt kommer vara slut när jag lägger ut det här,
man kan säga att jag live bloggar.
just nu har danny precis kommit vidatr :D puuh!



WWWOOOOOAAHHH!!!
HAN GICK RAKT TILL FINALEN!!
nu behöver jag inte titta längre :P
jag älskar den lugna biten i början på låten, dansen som kommer efter refrängen, rapen och mest när han (VÄLDIGT förstkigt) smckar tjejernas rumpor :P
sjukt kul att han kom vidare!


men nu hoppas jag på dregens fru pernilla eller jenny silver för hon är den ända som kör schlager:)
de andra är väldigt amatörmässiga, "me and my drum" är nån wannabe black eyed peas, "oh my god" är bara ett skämt.. asså det måste det ju vara!
fast allt är okej så läng danny går vidare och det gjorde han ju;)


jag äääälskar "I have nothing" som nanne kör nu men whitney gör den ju så mycket bättre,
nu ska de berätta de som går vidare......


jaa! pernilla gick till andra chansen, och tack gud att inte le kid inte gjorde det!!!

ÖHHHHH?!!
swing fly?? gick de vidare?! jaja det funkar väl... men jenny silver var bättre :/
fast hon kom ju också till andra chansen så hon och pernilla kan ju fortfarande komma till final men bara en av dem :/

jaja den är väl "svängig" hahah ;) men snubben dansar ju som en vit man som är på en soul fest :P

fast killen som sjunger är faktiskt apa gullig :O :P

nu är det snipp snapp slut och det var ett gott slut eftersom ett av bidragen jag ville kom med !

nu säger jag god natt för mig kommer nog se nån film eller nåt men nog inte blogga mer idag :)
kanske kolla några tv-serier ;)

puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0