melodifestivalen <3




shlager på er läsare!

kortis in lägg om rubriken ;)

och jag hejar på Walz , det var abslout bästa hitills!

RÖSTA; RÖSTA RING RING!

1. rockmusical feeling på brolle tycker jag... :/ fast näst bäst faktiskt!

2.lite alexandra burke över henne och låten... elr kanske mycket

3."...." det är att jag kan säga om babsan.....

4.okej vet inte vem tanten är men det är ju nästan exakt "jag vill leva"

5.bara jag som blev sjukt utråkad av henne?

6. saknar honom från idol tiden, sååå mycket coolare än di leva wannabe:n som står på scenen nu!

7.det var Jäätte dåligt enligt mig


8.BÄÄÄÄST!!! hans kläder, pärlhalsbandet, orkestern, röda temat... allt var über bra!!


och jag måste ju säga att mellan akterna är SÄMST det här året, förhören....?? de säger ju för tusan samma sak varja gång!!

och "hurricane" saken är ju bara helt B! tråkiga svenne artister som får låtsas vara skådespelare.
inte bra enligt mig och om jag var en liten fjortis-blogg så skulle jag sätta en stor
DISS
på det ;)

nu ska vi se vilka 5 som går vidare.....

8. JAAAA!!!!

6.....kapen daniel...

1. brolle!

5. NEEEEJ!!

2. njaaa.. okej hon får väl vara med.. ;/

vem åker till finalen joooo....

NEEEEEEJ!!! bajsa på hela svenska befolkningen!!! (iaf de som har röstat på henne!!)
det var den sämsta! hennes fula krage.. + hennes rosa klännng som var så tråkigt vanlig att det finns inte!
hela hon är så tråkigt vanlig!! AAHHHGGG!!! SÄÄÄMSTA!!!! JAG HÅLLER PÅ ATT FÅ ETT UTBROTT PÅ TV:N !!

okej andas och gå vidare... andas och gå vidare....

jaja nu hoppas vi på Walz! och när han går vidare så kommer jag ha danny och han i finalen, två mot en just nu då ;)
fast då måste verkligen christian gå vidare nu!!

O my gosh!! vad f*n gör människan??!! hur kan han ens tro att skulle kunna göra en bowie ens halvbra??!
han ser bara ut som en TÖNT med blixten på kinden!!
måste


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
christian åkte ur!!! människor har ju ingen musik smak!!

brolle gick vidare till final...
och både alexandra bruke wannaben och di leva wannaben kom till andra chanen...

nu ska jag gråta lite för christian walz... D':

pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0