in my winter wonderland?

japp nu är snöstormarna tillbaka :/
när jag vaknade imorse så trodde jag inte att det skulle se ut så här när jag slutade skolan ...
men vad kan man göra åt det ?
efter skolan så var jag tvungen att gå( den så mycket längre vägen än den brukar vara) till fiket i stormen,
jag lovar (nästan) att jag hade en 1 m hög med snö på mitt huvud när jag kom dit.
sen gick jag och handlade saker till tårtan jag just har bakat åt apollo :DD
han fyller år idag så GRATTIS!!
jag måste säga att jag blev oerhört nöjd med tårtan, fast å andra sidan så blir jag alltid det ;)
snart ska vi äta födelsedags middag med chickenkorma och tårta för apollo :)
haha nu har jag inte så mycket mer att skriva om men jag bloggar kanske mer senare puss!


the birthday boy + tio :D



men nu ska jag göra nåt annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0