hard day..

hhhhe...eehh..j.
ungefär exakt så skulle det låta om ni skulle prata med mig nu jag är så sjukt trött men tänkte att jag skulle slänga ut ett inlägg lite snabbt så där ;D
jaha vad har hänt idag då?
anna var inte i skolan, johanna var inte i skolan, linn va i skolan fast inte på hemkunskapen
av hårliga skäl ;)
hon har klippt håret! det blev as bra och med lite bekräftelse av andra så tyckte hon det också :P
vi hade fysik prov... hoppas att det gick bra... det känndes som att det gick bra!
sen eftersom att anna jag och johanna bara hade filmat 3 min av material till vår film och vi ska lämna tillbaka kameran imorn så bestämde jag mig för att hämta kameran från johanna och filma lit om musik på söders gator och torg :)
med lite hjälp av min goda kamera-"man" linn såklart!
så där sprang vi runt i kylan (OMG vad kallt det var!!) och frågade folk djupa frågor om musik, en av dem bästa är tanten som säger rakt in i kameran..
" jag gillar all musik, utom punk."
hahah men vi hade roligt jag och min kameraman :)
fast det hade sitt pris... mina händer var ill röda när vi kom tillbaks till fiket, och blev jätte vita om man bara nuddade dem :( de är fortfarande lite kalla ...
sen gick linn hem och jag stannade med pappa och tio, vi åkte och fixade nåt med decken och var tvunga att åka runt med bilen i ca 30-60 min, jag hade jätte svårt att hålla mig vaken, vi åkte och köpte kebab på folkets sen hem och här e jag nu ! nu hållerjag på att somna sp godnatt och sweet dreams! <3






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur många frågade ni? Är det mer vi låste filma? :)<3 puss

2011-02-10 @ 10:04:29
URL: http://johannafouren.webblogg.se/
Postat av: thilda

nepp vi har allt tror jag, nästan 15 min det är bara att redigera nu ;) <3

2011-02-10 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0