godmorgon.. eller vad man nu ska säga?

ja det är väl kanske inte direkt morgon halv två..
men jag har precis vaknat, käkat frulle och duchat :)
nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag och mamma sticka till fotografiska och kolla på lite
foto utställningar, najs va?
har inte så mycket mer än det planerat idag, jag får väl se vad dagen bär med sig antar jag ;)

imorgon är det alla hjärtans dag... och eftersom att jag är singel så har jag gått och nojat mig inför det,
det verkar ju obligatoriskt för "ensama" människor att vara deprimerade och vilja ta livet av sig på alla hjärtans dag.
Och det är väl ungefär så jag har kännt fram tills nu, jag menar jag är inte ensam?
jag har en undebar familj och awesome vänner!
varför skulle jag sätta mig själv i det deprimerade och ensama facket?
hell no!
så imorgon kommer vara en helt vanlig måndag, fast även helt vanliga måndagar kan bli sjukt roliga och bra!

det var allt från tjejen i "handduks-turban" och inget smik, för nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0