fuula naglar men det får man leva med!

hej hallå!
har inte bloggat på ett tag, och har egentligen inte så mycket att skriva om nu ändå.
men det är väl dax att skriva lite så att ni inte tröttnar på att komma in på bloggen och det står samma inlägg hela tiden, eftersom att jag brukar bli lite smått irriterad på folk som aldrig uppdaterar så ska jag inte vara lika dan;)

snart ska jag till sahara, asso inte öknen om någon "blondin" missupfattar, och käka med heddiponken och hennes familj och min familj för att hennes lille bror blir tonåring i dag så ett stort grattis till Leo!!
Hedda fyllde ju också år för nån månad sen och har faktisk inte sett henne efter det så har presenter till henne också,
se vilken snäll kompis jag är ;)

höll på att måla mina naglar turkosa men fick sedan någon tvångs tanke om att jag skulle måla halva naglarna svarta,
lite random så där så att det inte ska se för uttänkt ut... men, det blev inte bra...
fast hade jag inte prövat det så hade jag ju inte vetat att det skulle vara fult och gått runt och undrat hele mitt liv
(kanske)
nu ska jag sminka mig och klä på mig kläder pöss!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ett tips är att tejpa över nageln så blir det spikraka linjer :)

2011-02-22 @ 11:55:09
URL: http://thiildastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0