ett svagt och fjuttigt hej från en svettig tjej..

fast nu är jag inte svettig längre, har precis duchat och nu så chillar jag i kvällens outfit som är
en beige handuks-turban och en grön och vit randig oversized mys tröja ;)
sååå fashionable!

idag har jag vart riktigt duktig med det där med motion, först så var jag med och gjorde den omöjliga gymmpan som var att åka skridskor... om man inte har åkt på minst 2 år så är det väldigt mycket som "bambi på hal is"
men jag gjorde det fast mina fötter hotade med att strejka!
sen var det bara resten av skoldagen kvar och den var ganska bra faktiskt, hade spanska där vi fick skriva så kallade
"spanska raggnings repliker" typ...
det blev mycket T.ex. "du är brödet till min korv" eller den som stod på tavlan " jag vill vara (snus) prillan under din läpp!"
mycket bra och smarta raggnings repliker ;) är säker på att de funkar om man skulle pröva dem...
sen var det NO och typ sexualkunskap, efter det taggade jag hem och tråkade, när pappa pch tio kom hem så stack vi till friskis och tränade lite, jag tog personilgt record och sprang lite mer än 3 km på 3o min,
japp mycket stolt tjej som sitter och bloggar hära dårå!
nu tittar jag på CSI NY och lyssnar på spotify i reklamen :d
puuuss puuss på er tills vidare..





Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har sjukt snygga ögonbryn! :O

Ovanlig komplimang kanske, men dom är helt sjukt fina :)<3

2011-02-15 @ 18:33:10
URL: http://johannafouren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0