jag har fått en väldigt svår feber...

OH MY BIBER!!

jag bryr mig inte om alla( idioter) kommer att hata mig nu men han är sååå VACKER!!
AAAA JAG FLYTER PÅ ROSA MOLN!!
jag trodde att jag skulle gå på en vanlig film kanske förstå pojken bättre, men nej det var inte fallet.
jag har blivit kär.. NEJ... jag älskar honom!
asso det här var inte meningen att det skulle hända det bara hände.......
där satt jag glatt och tittade på bio-reklam och hjtade glatt till messi när han kom upp, sen så säckdes det i salongen
och från första tonen från hans röst så dog jag, jag har bieber fever eller va det nu kallas,
kanske är över tills imorn men jag tvivlar på det.
kanske det bara är en biefekt från filmen men jag tvivlar på det.

okej nu är jag väl typ hatad av hela min skola, för utom de små tjejerna i låg och mellanstadiet...

jaja jag gillar justin bieber DEAL WITH IT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0