sitter på cafe oye och mår bara bra :3

hej hallå bloggen vet att jag har lämnat dig ensam ett tag men det är som man säger
" man skriver bara dagbok när man är ledsen eller arg..."
fast tvärt om man bloggar ju bara om man har nåt att blogga om , vem pallar egentligen skriva varje dag om vad man har på sig och förvänta sig att folk kommer att vara intersserade?
så iaf nu sitter jag som sagt på cafe oye och har precis klunkat en lyx-varm choklad :)
idag var klassen på "trivseldag" på långholmen men vem trvis med att lunka runt och stoppa händerna i hinkar med gröt, chokladpudding elr kladdig pasta och leta efter HALVA gelé råttor (som om de inte var små nog!)
i rätt färg....
så min vecka har inte vart så bra hitills... med tanke på att SD har kommit in i riksdagen gör inte det hela bättre, men jag lovar att skriva så lite om dem som möjligt jag vill inte göra gratis reklam åt dem.
nu ska jag fortsätta chilla lite :)
kmr mer inlägg om mindre en en kvart :P
byee bye <3 <3
XOXO thlida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0