snö..... -.-

hej nu har jag just kommit hem från att ha gått till fiket och tillbaks för pappa var inte där....
så just nu kan jag inte ens bjuda på en bild, men jag kan beskriva mig så att ni fattar varför :P
jag har genom blött tovigt vinter hår( har satt upp det så att jag inte skräms.. ;D ) sminket rinner och jag har typ köldskador i hela ansiktet (typ....)
skulle blogga igår men komm hem ganska sent och hitta inte sladden, men hade en apa skön dag inne i stan med
heddiponken, vi fikade och jag hälsa på hennes prao plats, det är såååååå himmla fint inne i Urban butiken! O.O'
har saknat henne... fast såg henne i sön/måndags men ändå :P

jaja om jag inte hittar över laddnings sladden snart så kommer jag att sno bilderna på vårt fika från heddas blogg ;X
nu ska jag äta satsumas och dricka varm choklad och se vad som finns att dega sig framför tv:n med byebye <3


PS........
http://pussfeber.blogg.se/hedda/
vet inte om länken funkar annars kan ni bara kopiera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0