sitter och har apa tråkigt.. : /

Lovar du att vara ärlig? jepp
Du heter: thilda
Smeknamn: ...
Beroende av: musik
Vem behöver du mest just nu? ingen speciell är en loooone wolf ;)
Vad tror folk om dig? om man bara visste det...
Stämmer det? eftersom jag inte vet va de tror så vet jag ju inte om, det stämmer..?
Brukar du skratta åt dina egna skämt? alltiid :P
Var bor du? Stockholm
Trivs du där? ofc
Vad har du för mobil operatör? comviq
Är du allergisk mot något? nötter & bullshit
Är du oskuld? ja
Hur svarar du i mobilen? hallå?! hah nee men vene
Antal timmar sömn inatt? typ 6-7 kanske
Brukar du komma i tid? jupp
Hur känner du dig nu: uttråkad annars skulle jag väl inte göra det här?
Vad tycker du om fötter: mycket bra saker skulle inte klara mig utan dem ;P
Favorit dryck på morgonen: h2o eller juice
Är du blyg? ibland bror på
Vill du hellre ha mail än brev: nej
Är du bortskämd: nej
Vad behöver du just nu? pengar och ett mirakel
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja men inte många
Vad använder du för shampoo? nått organiskt eller nåt
Hur gammal är du: 14 
Tycker du om någon just nu: nej jag gillar ingen alla är dumma i huvudet :P
Om fem månader är jag: glad hoppas jag
Du samlar på: minnen
Vilken tid gick du upp idag: ca 10
Har du strumpor på dig nu: aa..fast nee
Är det okej att gråta: ofc let it out!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en resa för min familj och några vänner
Bär du glasögon eller linser: glasögon, hell yeah!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: neepp
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vet inte
Har du piercing: nej.. öronen gills inte va?
Vill du gifta dig: det bror ju helt på men inte på ett tag
Är du bra på att laga mat: japp jag e masterchef nr 1      
Är du flygrädd: nej men jag får så himmla ont i öronen
Vad dricker du helst när du är törstig: soda streamat vatten
Vilken är din favoritglass: det bror oxå på.. :/
Tycker du om sushi: jaaaaa!!!
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn vad annars?!
Bor dina föräldrar tillsammans: jaa
Har du tandläkarskräck: nej eftersom jag är där ganska ofta så har jag blivit van :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: sen kväll/natt
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja säkert
Biter du på naglarna: nej eww!
Hur ofta tränar/motionerar du: 2 ggr i veckan men har inte gått på ett tag nu.. :'/
Senaste låt du hörde: prayin' - Plan B


jaha så kul kmr jag att ha idag :P
ses <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0