på fabriken:)

" hej där vart ska du gå säg mig hallå ska vi ta sällskap?"
japp nu sitter jag vid mammas stooora mac data på fabriken, det är faktiskt riktigt mysigt här för att vara en/ett
fabrik/kontor :3
som sagt så mådde jag rejält dåligt i natt och sov ända tills alldeles nyss när jag pappa & min lil' bro stack hit
imorgon tror jag att jag kommer att gå till skolan om jag bara äter massa spenat och andra saker med järn i så kommer jag att må bra:)
har börjat tänka på praon, tror att jag antigen vill praoa nånstans där de håller på med musik eller mode <3
så jag kommer att skicka ut mina prao-förfrågningar (?) väääldigt snart eftersom att det är nog skit svårt att få prao inom de områdena jaja nu ska göra nåt annat men kanske kommer mer inlägg senare ;)
hahahahahaha X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0