MTV Europe Music Awards forts. <3

haloo nu har jag sprungit fram och tillbaka under hela programet här så att jag ska kunna gå och lägga mig efter det är skola imorgon vet ni ;)
så här kommer de somm har vunnit och de som jag hade röstat på:

best new act:
jag:  Plan B
vinnaren: ke$ha
( SUUUUGER!!)

Best Pop:
jag: usher
vinnaren: lady gaga

Best Alternative:
jag: paramore
vinnaren: paramore
( ETT RÄTT!)

GLOBAL ICON:
BON JOVI!!

Best Video:
jag: Plan B - Prayin'
vinnaren: katy perry - CA girls

Best Male:
jag: Eminem
vinnaren: justin Bieber
(...?)

Best Live Act:
jag: Bon Jovi
vinnaren: Linkin Park

Best HipHop:
jag: Eminem
vinnaren: Eminem
( TVÅ RÄTT!)

Best Push Act:

jag: kommer inte ihåg
vinnaren: Bieber

Best World Stage:
jag: kommer inte ihåg
vinnaren: Tokio Hotel

Best European Act:
jag: vene..
vinnaren: nån Marco från spanien...

Free Your Mind:
SHAKIRA

Best Rock:
jag: 30 seconds to Mars
vinnaren: 30 seconds to Mars
(TRE RÄTT!)

Best Female:
jag: Rihanna
vinnaren: Lady GaGa

Best Song:
jag: love the way you lie
vinnaren: bad romance

det var allt för idag, godnatt och dröm sött! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0