måndag..

hej hopp!<3
så ännu en hel dag i dag i skolan, jag är helt utslagen typ.. 'o' zzZ
jaja det kan man inte göra nåt åt :)
men jag har just läst ut vad jag tycker är en helt amazing bok som heter
HUNGER SPELEN


köp köp köp och  läs läs läs!

jag har haft skit kul i skolan idag faktiskt.. OOO alla chockade av att man kan ha kul i skolan! :P
men asså lektionerna var väl som vanligt men jag vet inte va anna hade gjort eller tagit men hon var helt out of it :p
så vi hade kul idag :)

jag glömde att ta lite bilder idag så det blir det inga av men imorgon så börjar jag vid 9.25 och slutar vid ca 11.35
så då kommer jag att ha massor av tid att ta lite fina bilder åt er men tills dess så byebye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0