justin bieber??

asso jag vet inte vad jag ska tycka om denna pojke längre, okej jag erkänner jag gillade hans skiva förr...
(innan sommar lovet var det iaf)
men nu vet jag inte hörde just en ny släppt låt på Perez Hiltons blogg som heter
"Latin Girl"
det här är bara min åsikt men jag satt och skratta, texten var inte speciellt bra.. i refrängen nånstans så sjunger han:
" She's my latin girl. (oohha oohaOOOA) OH she try's to fight it, but she know she likes it!"
!!!!!!!!!!! :O??!
jag fattar ingen ting av den låten handlar typ om (vad jag har fattat va den)
att han ligger på starnden och så komer det en tjej förbi som (OBVIOUSLY) är från latinamerika och han gillar henne
men sen så bara sjunger han samma saker helatiden så jag tycker inte att den är så bra.
MEN
det finns bättre låtar som den andra som är ganska ny tror jag som heter
"Pray"
den är faktiskt helt okej.
så i slut ändan så har jag ingenting emot honom men jag är inte ett mega-fan precis...

jaja hah ville bara dela det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0