Dennis M.

hej hallå idag har jag inte haft så mycket för mig har vart hemma och slappat med familjen & ätit kaktus/citron sorbet <333
har just hittat min överförings-sladd så det kommer kanske lite roliga bilder imorgon när jag ska chilla med catja-kaj :P

och nu udrar ni säkert va som menas med rubriken och här kommer det :
jag "hittade" för nån vecka sedan en underbar blogg som går under namnet Dennis M.
jaja jag vet jag är lite efter med alla stor bloggare men han fångade verkligen mitt öga därför att han verkar inte vara som alla andra bloggare som bara försöker provocera sina läsare, utan han verkar verkligen bry sig!
och nu är det så att jag såg att han har en tävling där man kan vinna ett present kort på 2000 kr hos H&M!
så jag tänkte varför inte man kan ju lika gärna försöka ;)
så här är min motivering

jag skulle jätte gärna vilja vinna tävlingen för att det verkligen skulle underlätta min jul shopping jätte mycket
( när man går i 8:an och inte har nån inkomst så är det lite svårare ;/ )
och så ( som det lilla FashionFreaket jag är! ) skulle jag så sjukt himmla jätte elefant mycket vilja han något
(vad som helst!)
från LAVIN collectionen <3
tack på förhand <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0