ut i snön ska jag ....

Godmorgon vänner :)
jag berätta ju för er igår att våra grannar sjöng kareoke mitt i natten -.-
ja de fortsatte, fortsatte & fortsatte , det var inte så att de sjöng lätta låtar nej nej de ville bestämt sjunga
alla svåra alicia keys låtar JÄTTE högt!
så jag fick lämna min sköna säng och ligga och sova i soffan.
(som är en säng också men inte samma ska som min! )
när jag vaknade imorse så hade jag mina fötter i julgranen lite stikigt alltså ! ;)
jaja nu har jag satt på mig kläder och sminkat mig med mitt nya Lancome paris smink som jag fick i julklapp av min
jätte snälla och fina Gudmor!
nu måste jag börja göra mig färdig för att sticka mot götgatan & träffa heddiponken:)
en kajal, en mascara & en ögon-mejk-bortagnings-vatten-tvätt (tror jag..?)
min fiina uggla syns inte :'(
och ungefär så ser sminket ut påmig :)
jaja nu ska jag packa ihop mig och sticka snart
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0