juldagen..

som ni nog fattat så har jag slutat blogga..
tänkte att jag skulle börja igen 2011 ;)
en ny start kanske, jag har ju faktiskt inte vart så bra på att uppdatera er så mycket..
kanske borde jag skaffa en inriktning på bloggen? så att jag blir lite mer inspererad att skriva om det ämnet som jag väljer.
jag menar hur många skriver inte om sitt så kallade liv?
jag menar inte att de som skriver om sina "liv" utan att de flesta över driver lite när det beskriver vad de gör på dagarna, jag förstår dem helt det är inte det jag menar hur många skulle vilja läsa din blogg om du bara skrev om ditt normala svensson liv?
så det är ju klart att man överdriver så att det ska vara mer spännande att läsa.
hah det här blev mycket för att bara säga att jag kommer tillbaka 2011 med ett nytt tema och mera inlägg i bloggen :)
P.S fick en MAC BOOK PRO igår så jag har ingen anledning att inte skriva nu ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0