hey it's me i'm back again!

halli hallå!
idag kan jag tyvärr inte bjuda på några "kläd- bilder" därför att jag helt enkelt ser förfärlig ut....
jag kanske överdriver liite men jag har iaf inga "fina" kläder på mig så det får ni bara ta att acceptera!
jag har suttit i en bil halva dan från Linköping tillbaka till Stockholm så jag tänkte mer på mysigt och bekvämt än stylish och snyggt när jag klädde på mig imorse :)
men kan bjuda på ett par bilder på mitt ansikte och miin fiiina nyyya kamera jag fick i julklapp !
hahh såå seriös jag är då.. ?
min fina morfar & mormor fick jag den av ! <3
jaja det har jag gjort fram tills nu... + käkat pasta med quornsås :)
just nu sitter jag och tittar på Nearly Famous en av de bästa en säsongs serierna som någon sing gjorts!
och surprise surprise ! den är från England!! hah fattar ni vad jag menar,
England är awsome!

iaf serien handlar om Owen(=Aaron Johnson! <3), Lila (Tululah Riley), kate (Anna Brewster) & Joe (Tunji Kasim)
som går på en kultur skola de blir vänner och går igenom mycket de 6 avsnitten som
serien består av jag rekomenderar starkt!
jag grät apa mycket i slutet av den serien, ;P

nu ska jag tillbaks till min serie men ses imorn, ska träffa hedda och shoppa på mellandags rean! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0