haha kunde inte vänta ;)

jag i det tidigare inlägget sa ju jag att jag inte skulle blogga förns 2011.
Jag skulle hitta en ny insperation till bloggen så att jag skulle vilja skriva mer :)
och jag har nog inte riktigt hittat den än men på ett ungefär så kommer det handla om stil, mode och England...
hah de första kanske ni fattar vad det innebär, fast så tänker ni nog
"WT*?! england??"
först vill jag säga.. svär inte! sen så menar jag engelsk kultur mer,
jag älskar (nästan) allt med den! Speciellt Cockney Accenten!
den är sååå härlig!
jag älskar engelsk musik & filmer/tv-serier. Engelska kändisar är mycket mer intressanta, London är fantastiskt!
jag kan fortsätta hur länge som helst , men nu får jag ta och sluta;)
så nu vet ni ca hur min blogg kommer att funka, kommer nog att kunna bloggar mer eftersom jag har en ny data nu så jag har inga ursäkter längre så nu får jag ta tag i det här för en gångs skull :)
P.S om ni inte redan har märkt det så har jag bytt design hoppas ni gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0