2:a dec

hej hallå halli
idag har jag haft sjukt tråkigt och ganska kul ibland.
jag fick tandställning i nerder-käken... = sjukt tråkigt & gör apa ont i hela munnen.. :'(

men jag och mamma shoppade lite kläder och smink :)
sen när jag kom hem så hade mamma köpt versin kalender till mig och noah
(jag fick med hello kitty och noah med lego ;) )
här kommer bilder på allt








gratis prover.. de skulle lukta citrus & grön chilli.. men..?




och här är min fiina kalender! (och noah's)






1:a decembers lucka: en liten hello kitty figur <3



2:a decembers lucka: en liten hello kitty ring <3



noah's en snögubbe (1:a) och en skate-kille med ett svärd? (2:a)



det var allt för nu, hoppas på att mamma köpte varma koppen soppa till mig nu :3
(kan inte tugga med den nya tandställningen :( )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0