1 december 2010!!!

oh my gasssh! vad det här året har gått snabbt!
men man ska inte titta tillbaka och ångra saker.....
allt som händer formar en till den man är väl?
nu ska jag snart sticka till skolan, fick ledigt från handledningen ;) så nu börjar man kl 10.45.
idag kommer det inte hända så mycket ska upp till götgatsbacken och kolla på ett par apa snygga jeans,
sen kan jag komma hem och blogga lite mer :)
fast slutar kl 16.10 idag så det blir ganska sent dårå.
min mamma sa för ett par veckor sen att man vet att man börjar bli älder när man lyssnar på Bruce Springsteen...
jag antar att jag har blivit jätte gammal för jag har suttit och spelat "The River" om och om och om igen hela veckan tror jag ;)
aja nu måste jag verkligen sticka!
byebye ses i kväll kanske :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0