sv uppgift PRAO

hej nu kommer jag att bli bättre på att blogga för under praon så kommer jag blogga om den som en svenska uppgift .
okej let go then! första upgiften är att vi ska skriva vad vi förväntar oss från praon.


jag förväntar mig inte speciellt mycket, jag tror att jag kommer få springa mellan kopieringsmaskinen och kaffemaskinen om man säger så :P
men jag tror att det ska bli roligt ändå, det är nog det jag för väntar mig att det ska bli roligt :)
men jag förväntar mig nog att vara ganska förvirrad och blyg den fösta veckan, speciellt de tre första dagarna
för då ska jag vara där "själv" för min gudmor är i finland då, hmm får se hur det går... ;)

p.s jag ska praoa på indiska (inte i butik)




det var allt för nu pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0