neeej nejjjjjj neeeeej!!

okej nu sittre jag här hemma och tråkar pluggar skriver lite johnny & jenny uppgifterna fast de inte är läxor...
(A) I'm such a angel!
men i mitt pluggande så kollde jag runt på lite bloggar för det är ganska ovanligt att jag gör det,
men så rammalar jag in på paows blogg... och jag scrollar igenom sidorna....
sen ser jag en bild som är snygg vilket också är ovanligt att hitta på henne.. kollar på rubriken....
NEEEJ NEEEJ neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj!!!!

hon har en rubik som är en replik från MIN älskling pälsklings TV-serie.... D':
och jag har inte träffat någon som har sett den serien i sverige... okaj jag vet vad ni tänker
"blahh..blahh.. jag älskar ju paow.. blaah blahh blah du äger inte den serien blhha blaah !"
men jag säger NEJ, ush och fy... det är som om ni hittar en sjukkt bra låt av ett awesome band,
då vill ju inte ni att den ska"komma ut" och bli mainstream, du vill ha den lilla karamellen själv och suga långsamt på den!
linn fattar iaf! ;D
man nu är det inte bara så att hon tog en replik från DEN serien utan hon tog min favorit replik från favorit karaktär
och min snygging i serien !!
hon tar orden från hans mun innan han dör i första säsongen!! D':
nej jag är ledsen och hoppas att inga fjortisar kollar upp vart den kom från och lever lyckligt ovetande och dumma i tron på att det var deras överfjortis vart så smart att hon hittade på de fantastiska orden från hans mun..
aaaaggh! jag ber till gud att små (och stora!) fjortisarna inte kommer springa runt snart och skrika
"OOOMG sogwh duh dee nyaah avsnittet av mi**it*hwww!"
och jag lovar att jag kommer att hamna på ungdomsanstalt och sedan kvinnofängelse pga mass-mord och för att ha dödat en hel ras (=fjortisarna!!!) om de säger:
"OMG!! btw, *ath** e såwhh sjukthh hottiewwwh!!"
HAN ÄR MIIIIN!! AGGGGHHH! AGRESSIONER!!

puh! bra att lufta känslorna :P

har inget mer att säga er än denna varning :
om du är en fjortis ta bort detta fönster för du kommer bara bli förvirrad av de svåra ord jag använder som t.ex.
"är" det är ett gammeldags ord för "e", och om ni så nämner N***ans nams så har jag just beskrivit vad som kommer hända med er! pusswwh !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0